piątek, 19 sierpnia 2016

Szara myszka, koty i włóczki inaczej :)

     Myszka skończona! Chociaż myślę, żeby dodać jakiś mały drobiazg: albo kokardkę na szyję - jak w schemacie, albo na głowę. Na chwilę obecną prezentuje się tak:




     Po serwetce i myszy postanowiłam zrobić sobie chwilę przerwy od szydełka i wyciągnęłam długo leżącą u mnie kolorowankę: "Koty. Antystresowa kolorowanka z aforyzmami"z ilustracjami Barbary Sobczyńskiej. Tak, kolorowanie to od roku czasu jedna z moich kilku pasji :) Uratowała mnie, gdy w grudniu złamałam sobie nogę i miałam wieeeeeele wolnego czasu przez kilka miesięcy. Szczerze mówiąc, to to całe wolne po złamaniu kończy mi się dokładnie jutro, więc ... na brak czasu wolnego niby nie narzekałam. "Niby", ponieważ nie było dnia, w którym nie wiedziałabym co ze sobą zrobić, za co się zabrać. Wszystko dzięki kolorowaniu, czytaniu, szydełkowaniu :) Dobrze mieć hobby "stacjonarne"!



     Rysunek kolorowany kredkami Koh-i-noor Mondeluz na sucho, zblendowanymi białą kredką :) W pewnym momencie mojej przygody z kolorowaniem były to moje ulubione kredki. W tej chwili mogę powiedzieć, że ulubione są wszystkie - zależnie od tego, w której kolorowance koloruję ;)
     Kolorowanek mam oczywiście więcej, ale od jakiegoś czasu skupiam się głównie na kalendarzu "52 tygodnie z rysunkami, które inspirują". Nie jest to moja ulubiona książka, ale ponieważ jest to kalendarz chciałam, aby obrazki były kolorowane na bieżąco, w danym tygodniu. Jak to było do przewidzenia, nie udało mi się, kilka razy nazbierało mi się zaległości, gdyż miałam ochotę na inne książki do kolorowania, potem siedziałam i nadrabiałam kalendarz i tak w kółko! Obecnie jestem z nim na bieżąco. Jeszcze... :)

7 komentarzy:

  1. śliczny Myszonek...
    niestety zabawki niezbyt ładnie mi wychodzą więc i za dużo ich nie robię
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Osoba, dla której Mysia była robiona uznała, że to jeden z dwóch najlepszych prezentów urodzinowych, jakie dostała <3

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie :) Osoba, dla której Mysia była robiona uznała, że to jeden z dwóch najlepszych prezentów urodzinowych, jakie dostała <3

      Usuń
  2. Jaka cudowna myszka, piękna praca:)
    Pozdrawiam, Klaudek:)

    OdpowiedzUsuń