poniedziałek, 9 maja 2016

Nowy wymiar moich maskotek :)

Dzisiaj dostałam swoje zeszłotygodniowe zamówienie <3 Tak się nimi cieszę, że chyba najpierw posiedzę i popatrzę, zanim cokolwiek z nimi zrobię :D Kupując miałam wiele pomysłów na nie, a gdy dostałam? W mojej głowie pojawiła się pustka :) Z pewnością wkrótce mi przejdzie i za kilka dni będę mogła pokazać pierwsze "maleństwa" :)


Jeśli chodzi o szydełko i włóczkę, to powoli powstaje nowy tworek. Całkiem niedawno zrobiłam małą laleczkę Biedronkę.


Biedronka trafiła na bazarek dla chorej na porażenie mózgowe Ani, na który serdecznie zapraszam! Bazarek dla Ani
Przygotowując Biedronkę pomyślałam, że w ten sam sposób można zrobić muchomorka :) Muchomorek się robi, ale wygląda nieco inaczej ;)


Obiecałam sobie, że go skończę, zanim rozpocznę kordonki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz