sobota, 14 maja 2016

Co ma wspólnego Filiżanka z szydełkiem?

Wczoraj, piątek 13 z pewnością nie dla wszystkich był pechowy. Mam to szczęście, że dla mnie zdecydowanie nie był :) Otóż rozpoczęłam - mam nadzieję, że owocną - współpracę z właścicielka bydgoskiego sklepu z antykami, herbatą/kawą i rękodziełem :) W ten sposób moje Tworki znalazły sobie miejsce w wiklinowym koszyku w klimatycznie urządzonym sklepie <3

Filiżanka - sklep z antykami i rękodziełem

Ku mojej radości niebieski miś już ma nową właścicielkę <3

Z pozostałych nowinek: misia z Kaji jest już prawie gotowa. Ma 11 cm, zostało mi przyszycie breloka i ewentualnie kwiatka, a dinozaur z niebieskiej włóczki wciąż "się robi".





Ponadto... byłam w pasmanterii i nie mogłam się oprzeć przepięknej Alize Diva! To przez nią dinuś czeka... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz