wtorek, 18 grudnia 2012

Prezent wymiankowy od Manifaktury

Z małym poślizgiem, ale dopiero dzisiaj dotarłam na pocztę po swoją przesyłkę :) Poza tym, obie z Moniką coś poplątałyśmy z terminami i wyszło tak jak wyszło ;p Niemniej, paczkę dzisiaj odebrałam i zaniemówiłam, gdyż wszystko było tak pięknie popakowane, każdy "temat" osobno, a do nich bileciki... Aż mi się źle na sercu zrobiło, bo sama tak pięknie nie popakowałam, spiesząc się z wysyłką, żeby jako tako w terminie się zmieścić :( Oto fotka prezentów od Moniki z www.monifaktura.blogspot.pl
Na zdjęciu widać korale filcowe + kolczyki :) Do tego druga para kolczyków w kolorze niebieskim, słodycze, przydasie, lampionik oraz kartka z życzeniami :) Dziękuję, Moniko, pięknie :) Moje zdjęcie wygląda strasznie skromnie, gdyż w wyniku pośpiechu nie ma na nim słodkości... Są prezenciki (bałwanek, serduszko szydełkowe, 3 filcowe bombki oraz babeczka-broszka) i przydasie (arkusze filcu, guziczki, tasiemki). Słodkości musi u siebie pokazać Monika:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz