środa, 17 października 2012

Rainbow Dash

Ogłaszam wszem i wobec, że praca nad zamówionym Rainbow Dash została rozpoczęta. Będzie to dość żmudna zabawa, ale wykonalna, a efekt z pewnością zadowoli i mnie i zamawiających ;p (to nie jest brak skromności, to dodawanie sobie pewności siebie i zapewnienie siebie samą, że dam radę :P). Najpierw postanowiłam zrobić aplikację tego tęczowego konika Pony. Przygotuję ją w całości, aby następnie naszyć ją na worek na obuwie. Następnie wykonam drugiego takiego konika, ale wypełnionego ociepliną i nieco większego - będzie to forma poduszki. Koniki będą najtrudniejszą częścią zamówienia. Na sam koniec zajmę się kwiatkami na opaski :) A początek pracy wygląda tak:
Właśnie się zastanawiam, gdzie jest mój magiczny klej, bo chociaż mam zamiar wszystko przyszyć, to jednak pomocniczo mi się przyda....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz